${Beatrice}

så otroligt bra slut på kvällen!
har precis kommit hem från cirkus?! amada ringade och frågade mig ifall jag ville följa med så hon jag och amanda for dit och kom nyss hem :)

dagen har jag ju spenderat hos mormor och morfar, och putsat fönster i typ 5 timmar! trodde inte ett hus hade så många fönster och att det tog så lång tid att putsa dom..
men det var iaf värt allt slit, för 500 kr är ju aldrig dåligt precis! :) när vi skulle fara därifrån så trodde jag att det var lite luft i ena däcket för det har varit det förut så då skulle jag och nathalie försöka fixa det på statoil, men då stod en bil ivägen så slangen nådde inte! vi for iaf till norrfjärden i en väldig fart för att hon skulle hinna med en buss, men ni tror inte vi missar den då? självklart. så då var jag tvungen att skjutsa henne till rosvik och sen tillbaka till norrfjärden på viktväktarna.. och där gick det väl inte så himla bra som jag hade hoppats på, men det stod ändå ett minus på vågen och allt minus är bra så jag ska inte klaga :)

men nu hade jag tänkt slänga mig i soffan och se film med pappa, tjingeling!

image19
Cirkus Brazil Jack som amanda bjöd mig och jenny på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0