${Beatrice}

dumma möte . var just på fotbollsmöte för div 3 och 5 (som mest troligt kommer bli div 4) . jag spelar i div 5 och egentligen verkade som att vi inte hade något där att göra över huvud taget , allting handlade om div 3 eftersom div 5 inte har någon tränare i dagsläget . så vi satt där och lyssnade om träningsmatcher , cuper , träningar och träningsläger osv . ganska ointressant faktiskt .

när jag slutade praktiken idag så for jag till stan och hämtade pappa från busstationen för han har varit i umeå igen . sen for jag hem , tog det lugnt , pluggade i ca 15 min innan jag fick för mig att gå basta . riktigt skönt var det men lite tråkigt att basta själv ..

nu hade jag tänkt gå med all tvätt jag har i mitt rum , sätta mig ner med en kopp varm oboy och plugga . sen blir det att sova , jag är grymt trött ! men det är ju ingen skillnad ikväll jämfört med alla andra kvällar .. är jämt trött !

bye folks !

Kommentarer
Postat av: Sara.

hej:) allt bra me dig?:)

ha en trevig kväll:)

2008-11-10 @ 21:42:33
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0