${Beatrice}

nu har jag precis varit och tränat med amanda lars och uffe , och som alla gånger jag styrketränar så är jag helt slut i kroppen ;D men skönt var det ! längtar redan tills nästa gång :) men det lär nog inte bli nå mer i veckan , möjligtvis på söndag för alla andra dagar är jag upptagen , amanda också :) så vi får se .

idag hade vi ju då fms-test och det gick bra . kring halv 11 tog jag bussen till luleå och gick lite på stan med mamma , jag orkade inte följa med att besikta bilen så jag kom dit senare :) vi gick lite på stan och så , sen mötte jag ju då upp min barndomskompis emmelie ! alltså det är lika roligt att träffa den där tjejen varje gång ! vi satt och surrade på ett fik i säkert 3 timmar , riktigt trevligt ! :) sen följde hon mig till busstationen där jag mötte pappa och sen kom mamma åsså for vi hem ! nu ska jag duscha , puss :)


ungefär såhär stark känner jag mig just nu !


men tyvärr så är nog det här mer likt mina muskler ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0