${Beatrice}

nu sitter jag på pratiken och har rast i ca 5 min till . idag är det min sista praktikdag och det känns faktiskt lite tråkigt ! även om det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan , det blir så jobbigt när man bara är där 2 dagar i veckan . men samtidigt så blir man ju less mycket snabbare då :s

får se vad som händer idag , snart sk vi på bad i öjebyn med barnen och efter det så ska jag bjuda dom på glass . dom har redan börjat krama mig och säger att jag inte får fara så det känns ju skönt att de tycker om mig iaf ;) nu måste jag gå ,. hejs !

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa, det är riktigt sjukt!:S

2008-11-12 @ 23:28:46
URL: http://josseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0