${Beatrice}

ännu en tisdag har snart passerat och jag känner att den här dagen har varit lika givande som alla andra dagar .. usch vad jag är less på skolan och praktiken nu !

dagen har iaf gått jättebra . min mentor kom förbi och pratade om hur det gick osv och min handledare var jättenöjd med mig och tyckte att jag hade gjort ett skitbra jobb ! så det känns ju kul att höra ;p

nyss gjorde jag lite projekt och företagande medans jag såg andra avenyn och nu hade jag tänkt gå i duschen. efter duschen är det käk och sen måste jag fortsätta plugga , fast nu är det svenska som måste göras !

lovet kommer sitta jävligt fint just nu känner jag ! och då har jag ändå gått i skolan 1 månad mindre än alla andra , haha ;D sen så har jag ju fest här hemma onsdag den 29 okt. det tror jag blir riktigt roligt ! men tro inte att vem som helst får komma bara för att jag skrivit det här ;) pusshej

Kommentarer
Postat av: Amanda

får jag?! :S

2008-10-21 @ 19:19:04
URL: http://amaandajohansson.blogg.se/
Postat av: bea

självklart snygging , du är en av huvudpersonerna ;)

2008-10-21 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0