${Beatrice}

kom hem för ca en timme sen från havsbadet . vi for och badade ett gäng brudar ! det var ändå ganska roligt , även om jag inte är så mycket för att bada ! det var jag amanda rut sara sara carro mia jossan och sofie + några riktigt irriterande grabbar i bubbelpoolen som var väldigt jobbiga :P

förhoppningsvis så ska jag träffa amanda lite senare ikväll , hon skulle bara fixa nå i stallet först så skulle hon höra av sig :) och jag måste säga att jag är grymt taggad på fest imorgon ;p

just nu sitter jag och lyssnar på britney spears - womanizer och jag tycker faktiskt att den är rätt så bra ;D

ska packa upp väskan nu sen se om det är något bra på tv , tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0