${Beatrice}

igår kring 22 så for jag till amanda medan hon väntade på lars . vi satt och lyssnade på lite musik och så , såg tv och snackade med ulf och tommy ! sköna killar ;) haha . efter ett tag gick vi ut till stallet för jag ville hjälpa henne med hästarna ! fastän jag är gode så rädd för hästar , speciellt stora ! :P men det gick jättebra , jag hjälpte till att mocka , ge dom vatten och nytt spån och mat ! sen fick jag också leda in en häst i stallet ! :D jag var grymt nervös för jag är så rädd att dom ska sparkas eller nå men hennes hästar är så himla fina och snälla så det gick bra ! men när jag gick med den första så kom dom två andra bakom oss lösa för dom vet typ vars dom ska men dom tyckte att jag gick så sakta så dom gick om oss och sen stod de och väntade på oss utanför stallet ;) sen fick jag även borta en av dom :)

idag blir det ju då fest för hela slanten ! hade tänkt gå och duscha nu och sen betämma hur jag ska ha håret för när jag har så långt och tjockt hår så tar det lång tid att tex locka , så vi får se vad det blir :) kvällen ska till all ära spenderas hos amanda tillsammans med god middag och trevligt folk ! sen bär det av mot bowlingen i piteå där vi fortsätter vårat festande och sen utgång ! jag tror det kommer bli skitroligt ! ;D

så jag hör väl av mig imorgon någongång , haaaijrå ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0