${Beatrice}

Hej alla fina läsare på min kära vän Beatrice´s blogg!

Sjukstaden kan nog inte beskrivad bättre än med de väl utvalda bokstäverna i ordet. Jag sitter hemma med en ond hals, som värker och irriterar, och det är sjukt tråkigt. Hela dagen har gått åt till plugg (ingen vila ens när man är sjuk), för jag har ett stort religions prov på fredag. Sen har jag prov i småföretagande b imorgon också ,men det var inte lika pest och pina att plugga till. Det är ju faktiskt lite roligare än religion. Fastän mitt tappra försök att lyssna igenom faktan jag spelat in om judendomen, kommer jag nog vara tvungen att acceptera ett IG i kursen. I alla fall på det första provet. Men man kan ju bara göra så gott man kan, och jag får väll försöka se det posetivt om det nu verkligen skulle gå åt pipan. Inom mitt yrkesområde kommer jag varken behöva veta om islam eller kristendomen. Jag tror nog att jag ska kunna klara av att leva om än jag kör i religion. Eller vad tror ni? Men nog om det tråkiga, fastän jag nu kanske bara hade tråkigt att berätta. Imorgon får jag i alla fall träffa och komunisera med någon annan än min hund, och förmodligen ska jag säga hejdå till sjukstaden. Jag måste ju trots allt till skolan för att skriva provet, om än jag känner mig frisk eller inte. Så jag satsar på skola hela dagen imorgon. Hoppas att ni har haft en lite mer rolig tisdag än vad jag har haft, och så får vi hoppas att nästa gästinlägg blir lite roligare att läsa, både från min och eran sida. Ha det bra,  / Linda



Jag och beatrice på gotland!

Kommentarer
Postat av: bea

hehe , nog är du gode så söt linda ! :)

2008-10-21 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0