${Beatrice}

idag är det alltså fest hos mig och jag hoppas att det blir en trevlig kväll ! vi är några tjejer som äter middag här innan , potatisgratäng och kyckling , muums ! :) jag vaknade halv 9 , och sen dess har jag hunnit till sjukhuset på återbesök , en sväng förbi mormor och morfar , hämtat mammas jackor på kemtvätten i öjebyn , handla och dammsuga hela nedervåningen . jag känner mig grymt hurtig men nu känns det som att min kropp håller på att stressa sönder :p jag har massor att göra så nu måste jag gå , vi ses ikväll ! :)


här är skolfotot :)



Kommentarer
Postat av: sarah

vad fin du blev :-)

2008-10-29 @ 15:06:36
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0