${Beatrice}

nu har jag än en gång kollat på några gamla kort och hittade till mappen "thailand" och fytusan vad jag längtar tillbaka! huvva. vi sträckkörde till stockholm på julaftonsnatten 2006 och flyget gick till thailand på juldagen. vi åkte omkring på olika städer och öar, vi var bla i bangkok och koh lanta. alltså koh lanta, vilket underbart ställe! helt sjukt. där spenderade vi nyår och några dagar före och efter. eftersom vi inte hade bokat nå hotell under resan förutom de första dagarna i bangkok så fick vi ta ett lyxrum på typ ett skitfint ställe som kostade 2500 svenska kronor/natt. men då hade vi typ jacuzzi och sånt på rummet :) vi red även på elefanter på koh lanta och det var inte kul kan jag säga! usch så läskligt :) nyår i thailand var huuur mysigt som helst! det blåste litegrann, men det var ju skitvarmt även på kvällen. så man satt där i sina sommarkläder och åt godmat ;p det var även en show under kvällen som var ganska intressant, under ett framträdande spelade dom boten anna, haha! senare mot kvällen blev det lite jobbigt, saknaden av en viss person kändes verkligen, men det är oväsentligt nu. dagarna efter det fick jagvälja hotell eftersom jag ville bo på ett fint ställe på min födelsedag :D så det blev en skitfin bungaloo eller vad dom heter, jättemysigt ställe :) sen for vi vidare på olika ställen innan vi slutligen for tillbaka till bangkok och shoppade som aldrig förr! :) vi var i thailand ca 3 veckor och jag skulle helt klart vilja fara tillbaka om jag hade pengar till det! ;p

   

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0