${Beatrice}

eller nu har jag varit vaken en stund, men jag är fortfarande trött så det är nästan som att jag nyss vaknat. planerna just nu ser ut så att jag hade tänkt äta lite gröt, gå ut på en prommis och sen duscha. måste dock äta lunch innan jag far också, för sen far jag till stan och träffar linda :) eller det blir nog att jag hämtar upp hon på skolan, sen ska vi bara strosa runt på stan, kolla på en telefon till henne för hon ville ha min hjälp. hon pajade ju sin förra telefon så hon behöver en ny ;) sen blir det middag med familjen persson innan det bär av till stan igen för lite häng på nodo ;D

så vi ses kanske där! annars får ni gärna höra av er. puss!


PDOL -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0