${Beatrice}

nu har jag då varit i finland, alltså alko ;) det blev en passoa och koskenkorva strayberry för mig medans det blev en hel del annat för grabbarna.

egentligen var det tänkt att jag och pappa skulle fara och kolla på en bil idag, men det blev inte. han funderar på att köpa en gamlare bil för att kunna köra upp all diesel vi har och sedan byta till en nyare bil med besin tror jag han pratade om :) men vi får väl se. han brukar ändra sig rätt så fort.

nu sitter jag iaf i mitt rum och ser film med min lillasyster, riktigt mysigt. jag sov "middag" eller vad man ska säga för ett tag sen, vaknade kanske halv 9 så jag är inte det minsta trött nu :) men det kommer säkert, eftersom jag är förkyld så är jag nästan trött jämt.

imorgon blir det tjejkväll hos mig!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0