${Beatrice}

vet inte riktigt vars jag ska börja .. finns nog ingen början egentligen . jag har bara börjat inse vad jag var påväg att utsätta mig själv för , igen . jag förstår inte riktigt hur jag tänker . jag vill en sak , men gör en annan . vill bara att allt ska försvinna och aldrig mer ens dyka upp som en tanke i mitt huvud . fastän jag egentligen vill ha allting ogjort så vill jag samtidigt inte det . då hade jag inte haft er , jag hade haft mina kompisar sen tidigare som är världens bästa ! men ni hade aldrig funnit där .. och det är ingenting jag ångrar . men jag känner bara att jag inte orkar mer och vill aldrig mer ge mig in i sån där skit igen , jag förtjänar något bättre .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0