${Beatrice}

jag måste nog ha den bästa storasyster man kan ha ! oturligt nog så var det något cp som tog min syrras kamera när jag var på fest hos jonas i luleå ! och jag har gruvat mig grymt länge för att berätta det åt hon , trodde hon skulle bli jättearg .. men då säger hon istället :

Gabbi sa:

Det är lungt :) Du hade inte behövt vara rädd att säga det.

puuh säger jag bara ! hon blev inte det minsta arg på mig :)

btw ! jag gick och skulle köpa biljetter till studentfesterna på valdino idag . eftersom de 50 första fick båda dagarna för 100 kr istället för 100 kr styck . och jag trodde redan över 50 hade köpt och när jag kom dit så sa hon : nu hade du tur , du fick den sista gratisbiljetten , så jag fick alltså både den 10 och 12 juni för 100 kr ;)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

<3

2009-04-29 @ 15:52:17
URL: http://gabbi.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0