${Beatrice}

äntligen hemma från stan . tog bussen som gick 21.35 sen kom syrran och hämtade mig i nfj :) jahapp , hur mycket shoppade jag idag ? inte speciellt mycket , typ 3 par trosor :P har ju som inga pengar och då blir det ganska svårt .. medans linn shoppade lös som någon annan galning typ ;) det blev att sitta på waynes i princip hela tiden vi var där :)

nu ska jag gå och göra mig en kopp varm choklad , rosta 2 mackor och sätta mig och mysa till någon film , sen blir det att sova !

det är sjukt hur glad och ledsen jag är på en och samma gång ! borde inte gå egentligen .. men så är det iaf . hände en sak som gjorde mig så sjukt glad ! men också något som gjorde mig ledsen .. men så är livet ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0