${Beatrice}

idag har min dag gått åt till att se och spela fotboll ! hade match kl 11 på LF och det gick väl sådär , vi förlorade men spelade ändå bra tyckte jag :) var även väldigt nära att göra mål ;) men icket !

efter matchen duschade vi sen gick vi ut och såg alters match som började direkt efter våran , for och käkade sen tillbaka för att se lite av när rosvik mötte nif :) det är så underbart att bara sitta där och se fotboll i sånt här väder ! tror faktiskt jag har fått lite färg på köpet ;p

sen jag kom hem har jag inte fått mycket gjort , sovit lite och så , men nu ska jag sätta igång och göra lite restuppgifter sen blir det en riktigt tidig kväll hoppas jag !

här är lite blandade bilder :)


waynes i torsdags med linn :)

ludde på stugan :)

pappa skottar ;p

på stugan :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, tycker du?;)

2009-04-05 @ 21:43:12
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0