${Beatrice}

hoppas alla får en trevlig påskhelg nu ! ;D jag hoppas jag också får det fastän jag blir kvar i ruttna piteå ! idag blir det iaf att fara till stugan , heeela familjen ;p vi blir väl där till söndag eller måndag och sen när dom far hem finns mina tankar på att stanna kvar där och byta ut familjen mot nå kompisar och vara där med dom istället ;D

så nu har jag iaf packat klart allt , fäst släpet och kört upp skotern och nu väntar jag på att pappa och syrran ska komma hem , sen får vi se om dom har packat klart och vi kan fara direkt eller hur det blir :) och vi har ju inge internet där så om ni vill nå så når ni mig på mobilen :)

puss och trevlig påsk ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0