${Beatrice}

nu sitter jag här nyduschad och så . tror jag ska fixa till nå käk , kanske en krämtallrik och en macka :) ikvällen har bestått av att skriva ett skolarbete som fortfarande inte är klart .. men ska skriva klart det imorgon , sen börjar jag bli lite stressad inför psykologiprovet på fredag och religionen nästa vecka :/ men jag får väl se till att försöka hinna med allt ! umgås med kompisar , skriva arbeten , plugga till prov och träna , det borde väl gå ? haha ;p

men ska fortsätta se vänner nu , har ju faktiskt hunnit till säsong 9 ! det är faktiskt lite tråkigt för det finns bara en säsong till efter det tror jag :/ men det är helt galet sjukt hur roligt vänner är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0