${Beatrice}

Lovar du att vara ärlig? säkert !

Du heter: beatrice
Smeknamn: bea , bebb , bb , trixie , inga osv ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till?: celine dion
Beroende av: mycket
Vad tror folk om dig?: jag hoppas väl dom tror bra saker om mig !
Vad får du oftast komplimanger för?: hm , mitt leende tror jag .
Vad säger du för att imponera på någon?: jag behöver aldrig imponera på nån ;)
Hur imponerar man på dig?: vara charmig ;)
Brukar du skratta för dig själv?:  förmodligen !
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: david , bor i gävle :)
Var bor du?: sjulsmark
Trivs du där?: för tillfället kanske ,
Äger du några converse: räknas fejk ?
Sprit, cider, vin eller öl: cider och sprit
Brukar du bli för full: har väl hänt :P
Är du allergisk mot något: alldeless för mycket !
Hur svarar du i mobilen: hallå , aa de är kurt här ;)
Antal timmar sömn inatt: 6 tror jag
Brukar du komma i tid: förut iaf , nu vet jag inte vad som hänt ;D
När mår du bra: när dom i min omgivning mår bra för då får dom mig att må bra också ;)
När blev du fotad senast: igår tror jag
Hur känner du dig nu: trött och sliten
Vanligaste färg på dina kläder: mörka
Vad tycker du om fötter: dom luktar kanske inte alltid så gott ..
Vad saknar du: sommaren 08 ..
Hade du en bra kväll igår: allt är relativt
Favorit dryck på morgonen: mormorssaft
Rakar du benen: jodå
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på vad det är för dag , men kring 00
Är du blyg?: beror på situationen
Sysslar du med någon idrott: fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo det tror jag .
Har du spytt offentligt: förmodligen ;)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: göra allt en tjej inte kan !
Är du nöjd med ditt liv: jovisst .
Är du bortskämd: jo , lite .
Vad gör du i morgon: imorgon ska jag förhoppningsvis vara med min sötunge ?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vet it
Vad längtar du till?: studenten :D
Har du bra vänner och äkta vänskap?: har förmodligen dom bästa ! :)
Vad använder du för shampoo?: bryr mig it om vad jag använder ;p
Hur gammal är du: 19 år
Tycker du om någon just nu: räknas det om det är emot ens vilja ? :P
Gröna eller röda äppeln: gröna
Gillar du golf: inte det .
Vilken tid gick du upp idag: kring 10
Har du sovit i din egna säng inatt: näe ,
Har du strumpor på dig nu: japp
Är det okej att gråta: jodå
När grät du senast: hm , några veckor sen kanske
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa
Bär du glasögon eller linser: inget
Har du piercing: öron , men tunga snart kanske ;p
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: det händer
Är du bra på att laga mat: kungen !
Hur vig är du: inte speciellt ..
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tror du på ett liv efter döden: nja
Tycker du om sushi: aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: chips eller ostbågar
Har du tandläkarskräck: näe
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: haha , det har väl också hänt ;D
Biter du på naglarna: aldrig
Röker du: näe
Hur ofta tränar/motionerar du: ca 3 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: ron pope - a drop in the ocean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0