${Beatrice}

Vem pussade du senast? säger it !

Vem kramade du senast? linnéa ;p

Vad är din högsta önskan just nu ? personen som är involverad vet .

Vad heter den hårspray du använder? vet inte men märket är L´anza tror jag !

Vem gillar du? många

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? svart

Har du string på dig just nu? nope

Känner du någon som heter Niklas? jo

Har du bärbar data? nej

Är du blyg? beror på

Vad tänker du på just nu? att jag borde sova

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage, ben eller armar? mage tror jag väl

Bruna, blå eller gröna ögon? riktigt blåa eller bruna

Långt eller kort hår? olika

Charmig eller rolig? både och , men mest charmig tror jag !

Röker eller snusar? är it så brydd

Vad kollar du först in på det motsatta könet? utseendet

Hur stor betydelse har kläderna? ganska stor ändå

Gillar du någon just nu från det motsatta könet? vet inte ..

Gillar någon annan dig just nu? vet inte det heller ..


HAR DU
Blivit kysst?
aadå

Stått på scen? jo

Varit med om en bilolycka? yes

Klättrat på berg? haha näe !

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt? varmt

Blått eller rött? blått

Regn eller snö? snö

Ull eller bomull? bomull antar jag

Rosor eller tusensköna? rosor kanske

Vår eller höst? vet inte

Historia eller vetenskap? inget

Matte eller engelska? matte


ÖVRIGT

Svär du för mycket? jo faktiskt :P

Vilken låt lyssnar du på just nu? millencollin - Mooseman's jukebox

Hur är vädret just nu? vet it , rullgardinen är nere

Vart skulle du vilja åka? just nu ? bara lämna piteå

Vill du ha barn? ohja

Isf vad skulle dom heta? vet inte ..

SENASTE SOM DU

Träffade? om man räknar bort familjen , emil och linnéa

Pratade i telefon med? min andra halva , linn !

Sov tillsammans med? j.granberg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0