${Beatrice}

har nyss kommit hem från sikfors där vi spelat första matchen av helgens cup . den var mot öjebyn och slutade 1-1 ! vi spelade rikigt bra och kunde ha vunnit , men antar att 1-1 var rättvist ;p

idag har varit en lugn dag . var iaf grymt skönt att få undan ett av alla prov ! tror dock inte det gick så bra men det är en annan sak :P

ikväll blir det att bara ta det lugnt eftersom jag måste stiga upp typ halv 7 imorgon .. då möter vi länslaget f94 , fastän dom är 4 år yngre än mig så vet jag att dom är bättre än oss och det känns gode surt ;) men vi ska kämpa ! nu ska jag gå och äta nå sen tror jag det blir att se lite tv :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0