${Beatrice}

har nyss tvättat våran andra bil , och mycket renare blev den ! den är dock it helt ren för jag orkade inte ta bort riiiiktigt allt för det blev lite småkallt att vara ute och bli blöt :P och jag har även ätit lunch/middag , men inte så mycket för jag åt ju på subland idag kring 12 ;p

for iaf mot skolan , hämtade upp erik sen for vi och skrev nationella prov i svenska B . jag tror det gick hyfsat bra ändå , klarar ju då lätt ett G men hoppas väl kanske på ett VG eller nå ;p får se . sen skjutsade vi hem erik men stannade där ett tag först , han bjöd ju på fika så man var ju tvungen ;)

nu ska jag gå och vila en stund tror jag , sen har jag träning mellan 17.30-18.30 så när jag kommer hem ska jag nog plugga lite :) eller vi får se . puss :D
-

sofielundgren säger:

bea i delicious
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0