${Beatrice}

kom nyss hem från stan så nu blir det att krypa ner till sängs och somna till en film :) har varit på annelund och sett film haft allmänt trevligt , ätit brända popcorn osv . inte gott ! men det är ju it alla som är lika bra på att göra det som jag är .. :)

somnade även till där ett tag , så det var grymt tungt att stiga upp och sätta sig i en kall bil , men det gick bra ! skulle se hur fort det gick att köra från stan till sjulsmark och det tog mig endast 14 min ;) fast det är väldigt dåligt att köra så fort så det får jag akta mig från ! :P aja , sängen väntar ! hejs .


den här filmen blev det , ganska rolig ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0