${Beatrice}

nu väntar jag på att syrran ska fixa klart våran frukost och sen ska vi ut till stugan ;) pappa ska slå på vattnet och så medans mamma och syrran ska städa ! jag ska bara vara där och leka med ludde :D vi blir ändå bara där någon timme :) vi måste ju som ändå städa upp och det sen alla mina fester där eftersom vi ska vara där under påsk :) får se hur mycket jag blir där . linn sa dock det gulligaste jag hört på länge igår ! eftersom jag inte rymdes att sova i deras husvagn så funderade hon på att stanna hemma med mig ! hon måste nog vara en av världens bästa ! underbara du :D

aja , frukost nu ;D hejs !


utslagen ludde ;p

skulle ut till stugan tror jag med några saker , tex bark eller vad det är , och vi fick absolut inte glömma ludde ! så det där är ett eget påhitt av han för att få följa ;p

jag på stugan under påsken för kanske 2-3 år sen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0