${Beatrice}

nu sitter jag här på pappas jobb och väntar på att han ska sluta . är dock bara 10 min kvar så det är lugnt :) har ju gått på stan i luleå med amanda och samantha idag och som tur var så hittade jag mig nå studentkläder :) blev dock bara en mycket enkel vit tröja , ungefär som den gröna och svarta jag har ! v-ringad , lite större och sen mudd där nere :) för jag kände att det är it ens nån idé att köpa en klänning för jag hatar klänningar så jag vet att jag aldrig kommer använda dig igen så det fick bli en enkel en :) blir säkert snyggt ändå ;)

kommer nog inte uppdatera nå mer idag för när jag kommer hem så ska jag färga syrrans hår och sen skriva klart ett skolarbete så ! hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0