${Beatrice}

de blev ingen film än .. gjorde mig 2 mackor och sen fastnade jag här igen :P satt och kollade på nathalies bilder och hittade några riktigt roliga ;D


gabbis , jag , tomten , andreas , nathalie och elin ;)

hanna , gabbis , nathalie och jag ;p

gabbis hanna och johanna uppträder på pdol för mååånga år sen :P dom var en av grupperna som gick vidare när typ flera skolor fick göra musikvideor :P

den här ville mamma ha på min studentskylt och klippa ut mig , men icket de !

man kan nog gissa vem som är nathalie .. ;D

bea aka trollet ... men har dock inte kort hår som de ser ut som , bara uppsatt :P

syrran och fjorro/sur bea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0