${Beatrice}

nu är jag tillbaka i sjulsmark , och mår inte direkt bättre än innan jag for . för dom som missat de så har jag opererat bort halsmandlarna . var gode torr och svullen i munnen när jag vaknade igår :P usch . och sjukhus lukten ? fy så äckligt de luktar , men man måste ju älska larmknappen ! ;) så fort jag var hungrig eller hade ont så tröck jag åsså kom dom direkt , skönt som fan :P var ändå helt svag i benen så var skönt att slippa gå omkring själv !

nu hade jag iaf tänkt gå ner och se vad dom andra gör . tror dom äter , jag vill också äta ! jag är reda less på jävla frukt- och nyponsoppa :P jag vill ha vanlig mat ! menmen , kanske kan smaka lite , tror de var plättar :) pusshej

Kommentarer
Postat av: Gabbis

Men du kanske får äta en massa glass nu då? ;)

2009-08-26 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0