${Beatrice}

fan vad ont jag har i halsen ! har faktiskt fått i min lite nudlar för jag kände att jag behövde nå mat . gick hyfsat ändå ! men de är jobbigt att äta , gör ont både när jag ska gapa och när jag ska svälja .. men får hoppas att de går över snart :) och att min så kallade bubbla i halsen försvinner ;) för just nu låter jag kontigt när jag pratar ! får se vad som händer imorgon , någon som har nå förslag ?

haha , nu är ni igång igen ! jag förstår liksom inte .. era förlåt och ursäkter funkar inte länge , de borde ni förstå vid de här laget . ibland tänker jag faktiskt på hur de var under högtadiet och första året på backa , innan allt skitsnack började och folk gick bakom ryggen på en . hur tänker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0