${Beatrice}

sitt i svensbyn hos wikströms nu . väntar på att regina ska duscha färdigt sen ska jag duscha ! igår for vi till chrilles stuga igen , blev bastu fiske och öl för de flesta förutom för mig :p de var riktigt tungt att stiga upp i morse när rebecca kom och väckte mig , vi skulle fara halv 9 för att hon skulle hinna till jobbet . och då blir de ganska tungt om man somnar typ halv fem :P menmen , följde med till chrille och sov där ett tag , när jag vaknade hade han farit till jobbet och då ringde jag rebbi . och nu sitt vi här , haha :P

aja , fest i bodsjön idag , eller fest för de andra ! jag ska titta på :P haha . inte så kul men så går de om man är pank :P bilderna kommer ju då somsagt sen , kamerasladden är hemma . puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0