${Beatrice}

for till ev , bytte bil sen for vi till jossan och var där en stund . sen körde vi mest omkring , for till sikfors och skulle hitta nå äckligt hus men jossans bil vilseledde oss in efter en ca 3 mil lång skogsväg som till sist tog slut ;) gled runt i stan gode länge ! ville var även så snäll att han bjöd mig och ev på mat :D tack ville !

kvällens citat :
1: vars fan är du ?
2: kom till pentan !!
1: vars är du ? ring när du vet vars du är

idag vet jag inte vad som händer , alla ska ju festa verkar de som , men inte jag ! var lite prat om att fara till min stuga , men får se hur de blir med den saken ! ska gå ner och äta nå nu , puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0