${Beatrice}

nu har jag packat klart . skönt ! har också ätit , pommes och grillad kyckling ;) gott som fan ! efter de så tog jag med mig GPSn ut i bilen och "installerade" den eller vad man ska kalla de , så nu vet jag hur den fungerar ;) känns skönt att ha en sån så jag slipper virra runt så himla mycket där nere ;D nog för att jag säkert skulle hitta ändå så jävla bra som jag är ! :D aja , ska se lite vänneravsnitt nu och vila , jag ska köra första biten inatt . med start kl 03 :) så vi hörs ! puss


någon mer än jag som verkligen inte såg vad de stod direkt ? :P

*Om du inte kan se någonting så dra i yttre ögonvrårna så att du får sneda ögon (som om du vore asiat). Fortsätt dra tills ögonen är nästan stängda... det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0