${Beatrice}

äntligen har jag satt in en p-stav ! skönt att få de gjort :P har varit i stan under dagen , med linn och sara ! blev lite kortspel och så :) sen for jag och linn hem till henne , såg män som hatar kvinnor med carola och robin . ruskigt bra film ! lånade även hem den åt mamma för hon ville se den :)

nu händer verkligen allt på en gång känns de som . när jag satt i väntrummet på vårdcentralen så ringer dom från sunderbyn och har fått ett återbud så redan imorgon kl 10.00 ska jag vara där , redo för att ta bort mina halsmandlar :P är faktiskt lite nervös , tro de eller ej . brukar inte vara nervös för sånt här :P menmen . så jag blir kvar där över natten och sen får jag fara hem :P får väl se om de var rätt de jag läste , annars får vi se vad som händer när jag kommer hem , blir säkert att vara med linn :) men nu ska jag sova och dricka ett helt glas vatten för efter 00.00 får jag varken dricka eller äta , bara dricka när jag ska ta mina mediciner :)

oth väntar , hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0