${Beatrice}

idag har jag inte gjort speciellt mycket , bara tagit de lugnt och varit hemma ! känns skönt för en gångs skull :) nu ikväll har jag iaf lagat middag med mamma och sen har vi sett män som hatar kvinnor :) de var först nu , andra gången jag såg den som jag fattade att Harriet hade bytt namn till Anita , och att de var därför Lisbeth skrev på lappen "de finns två anita vanger" , haha ! jag lovar att säkert alla har fattat de utom jag ! jaja , nu vet jag inte om jag ska slå på en till film och lägga mig i sängen eller om jag ska börja läsa fortsättningen på män som hatar kvinnor ? kanske är lite för trött för att börja läsa men vi får se :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0