${Beatrice}

nu ska jag gå i duschen sen fixa mig lite , blir att fara till stan och iaf vara med samantha och linn , får se vad vi hittar på för bus :D haha än en gång har jag kollat på gamla bilder och insåg en till sak ;) så sjukt roligt vi brudar hade förra nyår :D helt sjukt !









varför jag hade roligare de året tror jag var för att jag inte hade nå idioter i min omgivning ;)
haha , dom dagarna bestod av skoterkörning , galenpanna , andra avenyn och mat :D
de roligaste men mest smärtsamma var nog när jag och amanda vände tillbaka när vi var påväg att grilla för att allt hade ramlat ut ur väskan . vi kör på sidan av vägen när amanda skriker "DUCKA !" men ni tror jag hinner ducka ? jag hörde inte ens vad hon sa så jag fick ett träd i huvudet .. haha , aja . detta nyårsfirande ska bli de roligaste hittils har jag bestämt ;D

iaf , dusch nu , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0