${Beatrice}

helgen har varit rolig ! fredagen var jag med dom vanliga byborna ;p körde skattjakt och de var hur kul som helst ! hela våran bil var skittaggade ! fram tills de andra lagen ringer och säger att dom gav upp för att de var tråkigt/dom var trötta osv . jättedålig stil tycker jag . säger man att man ska vara med då är man de , menmen . vi vann iaf ! fast de hade vi ju gjort även om vi hade fortsatt ;)

igår var jag i stan , sen kom mamma och hämtade mig för jag hade ju så fint låst in mina bilnycklar :P sen skjutsade hon mig till rosvik , så satt hos fam linder en stund innan jag gick till royal på fridas fest :) var väldigt trevligt , tråkigt bara att jag inte kunde stanna nå länge . hon hämtade mig igen och skjutsade ut mig till gläntan där de blev tältning :D de blev sång , skratt , gråt , mycket sand och sen gick tom och puttade ner alla med en madrass , rebecca flög som fan ;D aja , är nog bakis fortfarande känns de som . så skulle vilja lägga mig i sängen med en film chips och dipp men vi har inge sånt ... bilder kommer sen , hejs !

Kommentarer
Postat av: samantha

vi vann ju ;)

2009-08-17 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0