${Beatrice}

eftersom vi for så tidigt inatt så orkade jag inte sova något utan jag var vaken fram tills vi for och sen körde jag så länge jag orkade :) blev ungefär från 03.30 till 7 tror jag klockan var .. resan gick gode bra fastän de tar lång tid ! blev någon matpaus också :) när vi kom till solna så började vi direkt packa ur grejerna ur släpet och sen satte vi oss ner och bara tog de lugnt :P började sen packa upp de nödvändigaste sakerna . ifall ni inte visste de så är de min storasyster som flyttar hit och inte jag :P gullfia ringde och lät riktigt förvånad och trodde jag flyttat ;D så söt ! ska iaf hitta på nå med henne när jag kommer hem :)

imorgon ska syrran och hennes 2 kompisar som hon ska bo med fara och handla all mat dom behöver , tror pappa skulle följa också . medans jag och mamma stannar i lägenheten och packar upp :)

måste ju även säga att deras balkong är to die for ;) fyfan ! tror den är 2x4 m eller något sånt , skitmysig , finns även värmelampor som är helt perfekt nu på hösten :) skulle lätt kunna bo här , men 10 000 kändes lite mycket för att bo själv ;D haha . ska nog börja lägga mig nu , eller så sätter jag mig och ser batman med dom andra :) vi hörs imorgon , puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0