${Beatrice}

nu är jag gode less , syrran gör i princip ingenting . jag mamma och pappa får fixa allt åt hon ! jag och pappa for för en timme sen och hämtade nå mer stolar åt dom som dom hade köpt , och vad gjorde dom medans vi for ? jo ingenting ! mamma packar upp , dom andra sitter bara .  så nu har jag tänkt slappa tills hon börjar hjälpa till , de är ju ändå hon som flyttar .

nu vet jag inte om jag ska gå ut och sola , är riktigt varmt här faktiskt , eller om jag ska gå och duscha :) igår blev de köttbullar och mackaroner så idag blir de kinamat , pappa skulle bjuda allihop :) snäll som han är . men nu ska jag ut och sola tror jag , vi hörs :) hejs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0