${Beatrice}

de kanske är lite tråkigt att jag aldrig uppdaterar , men har ju i princip bosatt mig i stan ! och nu när de är så himla fint väder så sitter man ju knappast här ;p förutom nu då ! har varit hemma i en timme , har duschat , hämtat lite kläder och så , och snart far jag och syrran tillbaka till stan . var väldigt sugen på volleyboll som vanligt , men dom spelade redan och orkade inte spela när jag kommer till stan om en timme så de lär väl inte bli nå idag . eller kanske senare ikväll , får la se . bilder kommer sen från mina två veckor i stan , orkar inte lägga ut dom nu så snart får ni många nya bilder :D ska föna håret och sen fixa nå saker sen far jag , pusshej !

ps. jag älskar mitt liv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0