${Beatrice}

mamma lyckades göra en ytterst klantig grej igår som gjorde pappa så otroligt glad ! han gick upp i sovrummet för att hämta någonting , kommer ner lika fort och säger till mamma : har du öppnat fönstret i sovrummet ?
mamma : oj ...... jo jag var där uppe och sen glömde jag stänga när jag gick ner .....

pappa blev inte nöjd kan jag lova ! dom försökte rent TINA upp rummet , så efter ca 1,5 timme så hade dom fått upp "värmen" till +2 grader ;) de var t.o.m. is på speglarna tror jag mamma sa ! hahahhahha ! fy vad jag skrattade , varken mamma eller pappa ville nog gå upp och lägga sig :P

menmen , nu ska jag fara till jobbet , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0