${Beatrice}

eva från vakansen ringde mig idag och gav mig jobb i öjebyn , och de tackar jag för :) sen för att slippa ta in en till vikarie imorgon så börjar jag en timme tidigare än de var tänkt sen blir jag kvar till stängningen :)

ni är säkert jätteless på att läsa om när och vars jag ska jobba , men vet ni vad ? det skiter jag i ! jag är helnöjd över att jag ens får nå jobb , och nu när jag får de tänker jag ta och passa på ! ;)

men nu då ? vad ska jag göra nu ? eftersom jag fortfarande bor för långt bort för att mina polers ska orka komma hit så blir de väl en hemmakväll igen med en bra film ! :P hade tänkt fixa nå saker också innan jag ger upp för dagen ! heeeeeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0