${Beatrice}

äntligen ! har jobbat även idag , men har inte riktigt tid att sitta här . måste ner och duscha , fixa mig osvosvosvosvosvosv , ja ni vet !

måste förresten äta något också , jag och pappa ska ju iväg på julfest där vi ska äta julmat , men ..... eftersom jag är så kräsen och endast äter köttbullar och potatis så måste jag liksom fylla magen med något annat innan ;D dock var pappa så snäll och sa att om jag inte blir mätt så får jag hans köttbullar :D gullepappa ! men nu , duschen ! kissssses

grattis förresten till tim som fyller 19 år idag ! nog för att jag fyller 20 år om 23 dagar , men tyckte att han förtjänade ett grattis ändå ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du bakar mycke?!:-)

2009-12-12 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0