${Beatrice}

förrutom mormor och morfar , så var det inte en själ som kom ihåg att jag hade namnsdag igår ... dålig stil av er allihopa !!

igårkväll började jag leta i mammas alla lådor efter pysselgrejer och gjorde några riktigt fina julkort till några av kompisarna , kanske inte världens mest idérika kort men jag blev nöjd iaf :P så vi får väl se när jag skickar iväg dom . skickade iaf iväg lönepappret idag  , känns ytterst skönt ! ;)

ni vill nog inte ens veta vad jag har gjort idag , men jag säger de ändå . jag har BAKAT !? ja jag förstår att ni är förvånade .. haha , men snart är de äntligen klart ! har kvar en långpanna att göra och sen hälften av bullarna som har jag tänkt sätta igång med nu för annars hinner jag inte .  har jobb imorgon och sen vill man ju kanske inte ställa sig och baka på en fredag eller lördagkväll !

för er som orkar läsa alltihop , good job ;) hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0