${Beatrice}

gårdagen var helt okej ! kvällen började hos öhman , syrran skjutsade oss till sambota , dit kom även öhman och när bota hade fixat sig klart for vi till öhman och började dricka där ! där kring halv 10 så bar det av till höglandsnäs hos petter där det busades och badades ;p sen var david så snäll att han skjutsade in oss till krogen :) där ute var det skittrevligt till en början ! sen började det spåra ut lite för alla tror jag :P jag fick mig även en bra knuff när jag skulle lägga mig i en sak ;D haha ! aja , det blev käk på max med linda och sen bar det hem ! min syrra var så snäll att hon kom och hämtade mig i norrfjärden :)

idag blir en lugn dag , förhoppningsvis så orkar jag göra nå skolarbete också ! har ju gått och blivit förkyld också .. mört som fan ! men ska se film nu , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0