${Beatrice}

efter linnéas kommentar på förra inlägget så insåg jag att jag inte ens skrev klart det ;D haha ! jag tror jag gick och gjorde nå annat och antog att jag skrivit klart och sen tröck på publicera innan jag ens läst vad jag skrev ;p så kan det gå . kom från träningen för en stund sen ! det gick väl sådär .. sen är jag ju inte den som håller humöret uppe när det går dåligt , jag surar ihop som fan ! :D på träningen spelade vi mot p94 som vanligtvis har träning efter oss och det gick väl hyfsat bra . däremot fanns det en stor jävla kille i laget som typ malde ner mig utan att jag ens hade bollen :P då blev jag inte lite arg ! fan också !

nu ska jag iaf duscha , slänga i mig nå nudlar igen och sen ringa min kompis :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0