${Beatrice}

ja , i fredags vaknade jag ju då hos jesse så vi gjorde oss klara och for till skolan . dagen gick väldigt fort och sen for jag hem , åt middag och sen blev det att fara till stan igen . kvällen spenderades med linn josse och sofie :) vi hade det skitkul i bilen , för vi körde mest runt och så ;D hör och häpna ?! jag har lärt mig att sladda !!! jag var så jävla kung för att aldrig någonsin provat förut , iaf inte medvetet ;p dock är det ju inte så att jag kan jämföra mig med piteås coola driftarkillar ;) hahah ! nä men det gick faktiskt riktigt bra och vi fick oss gode många skratt den kvällen ;D sen blev det käk på max innan vi for hem !

igår så sov jag ut gode länge , jag och linn hade planerat att ha en hemmakväll med gotta och film :) men då blev inte fallet . det var bara att äta middag och fixa sig innan vi for . hämtade upp linnéa i norrfjärden och sen for vi vidare till någon som linnéa skulle skjutsa till luleå . så vi hämtade hans bil i norrfjärden , körde till stan och hämtade han på annelund och for sedan till luleå . när vi kom tillbaka till stan mötte vi upp josse och sofie en snabbis och sen kom jim och co åsså körde vi lite bilkurra :) där kring kl 2 for jag och linn hem och såg lilla jönssonligan men vi somnade inom ca 10 min ;D idag blir det plugg sen styra upp nå med bota och öhman . puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0