${Beatrice}

har du fortfarande inte gått vidare ? det här är helt sjukt , jag fattar det inte ens . aja , skitsamma !

igår blev det att fara tillstugan och sova där med linn , och riktigt roligt var det ;D mycket skratt och mycket skitsnack ! det blir att sova där ikväll också . men härnäst på schemat står fotboll på norrmalmia . förhoppningsvis så är linn påväg hit nu , för jag sitter hos linnéa :) men hon har farit och tränat ! men nu sitter jag här med josefin och ser lite tv istället :) riktigt trevligt . hon ska iväg på min lillasyster partaj ikväll , hoppas dom får det kul ;D nu ska jag iaf gå , pusshej

jag vill , jag vill , jag vill ! men jag ska inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0