${Beatrice}

imorgon är det ju då skola som vanligt . men något som verkligen inte händer varenda dag är att min lillasyster fyller 16 år ?!?! helt sjukt att hon börjar på strömbacka nästa år .. men hon kommer alltid vara liten i mina ögon ;) efter skolan blir det att fara hem en sväng , får se om bota följer med då eller om hon tar sig på annat sätt ? sen blir det att soova borta ! skönt , jag linn och samatha ! det ska bli riktigt kul ! nu hade jag tänkt se andra avenyn och mest troligt sova efter det :) just det , har även varit på fotbollsträning idag så någon dag framöver så kommer jag knappt kunna gå :P möört , men kul var det iaf :) puss och godnatt !

Kommentarer
Postat av: lars

haha som ja komm gå me hon på bakka!

2009-02-04 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0