${Beatrice}

ja , som ni förstår så har jag varit hemma från skolan idag . jävligt tråkigt ! däremot så har jag säkert sovit , 14 timmar .. helt sjukt ! :P jag somnade väl kring 2 skulle jag tro , sen vaknade jag kring 9 och gick på toa , somnade igen till kl 1 , drack massa vatten för att min hals håller på att gå sönder känns det som , sen somnade jag om till kl 4 :P det blir ganska många timmar .. :)

nu hade jag tänkt ta tag i mitt arbete om alkohol och alkolism som jag ska skriva , som ska vara inlämnat i veckan . det går så snabbt att skriva sånna arbeten så det blir skönt att få det bortgjort :) sen måste jag även skriva ett historiaarbete och läsa min engelskabok men det tar jag en annan dag :P

nu ska jag börja , sen ska jag även ringa linn också :) känner för att snacka lite skit nu när jag inte träffat min classmates idag och snackat med dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0