${Beatrice}

linn: öhman , polisen har ringt !
linn: ÖÖÖHMAN , POLISEN HAR RINGT !!!
linn: elin , polisen har ringt
elin: jaaadå.
linn: anna , polisen har ringt
anna: vad säger dom då ?
anna: vad säger dom då ?
linn: jag vet inte ...
linn: ev , polisen har ringt

hm , ofta polisen ens ringer och säger typ "aa men vi kommer nu bara så ni vet .."
tur att linn är smart .
-
robin 12 år och linn 18 år.
robin slår linn i ansiktet med en brödskiva .
linn: vafan var det som daskade mig i ansiktet ?!
bea och robin: BRÖÖÖDET !!!
linn pikar mig och skrattar .
bea: vafan skrattar du då ? inte var det ju då jag som blev daskad i ansiket .
robin: men bea jag kan daska dig också om du vill ?
han blir helt nervös och generad och säger: alltså inte med den .... med brödet menade jag ...

så kan det låta när man är hemma hos familjen öhman i nybyn ! ;D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha polisen har ringt

2009-02-12 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0