${Beatrice}

ja , dagen har väl inte gått som jag ville att den skulle . men man kan ju inte riktigt alltid få sin vilja igenom ;) men jag är ganska bortskämd när det gäller sånt , brukar gode ofta få min vilja igenom :P kvällen har då bestått av fotbollsträning ! som gick gode bra ändå :) sen när jag kom hem satt linn och väntade på mig , gullunge ! jag har egentligen ett arbete att skriva som ska in imorgon men det skiter jag i och lämnar in det på fredag istället ! jag måste få sova . sen så måste jag beklaga mig än en gång för mina böter .... fortkörning OCH körde för nära framförvarande fordon , som i mitt fall råkade vara civilpolisen , ganska dumt av mig ;) men töntigt att ge böter för sånt .... poliser är töntar . men men . mamma och pappa skrattade då bara åt mig och sa att det var på tiden :P egentligen håller jag med dom , och som linnéa sa idag , hon var förvånad över att jag har klarat mig i ett helt år ! men vi får väl se hur bra jag blir på att hålla hastigheterna här framöver .. nu väntar sängen , puss och godnatt ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0